Profesjonalna platforma komunikacyjna dla lekarzy dentystów, higienistek oraz asystentek stomatologicznych.

Jak efektywnie komunikować się z pacjentem? Jak sprawnie zarządzać informacjami w zespole stomatologicznym? Jak nie wypalić się zawodowo? Na te i inne pytania stara się odpowiedzieć Akademia Komunikacji – profesjonalna platforma komunikacyjna dla lekarzy dentystów, higienistek oraz asystentek stomatologicznych.  Jednym słowem dla całych zespołów skupionych wokół pacjenta. Akademia już działa i jest dostępna na profilu FB Gabinety Partnerskie. Warto tam zajrzeć.

Efektywny zespół to również taki, który sprawnie komunikuje się w swoim obrębie, jak również z klientami oraz partnerami. Z myślą o wspieraniu zespołów stomatologicznych, pracujących niemal we wszystkich gabinetach i placówkach stomatologicznych, powstała  Akademia Komunikacji. Pierwszą odsłonę działań stanowią filmy szkoleniowe, które można już zobaczyć na profilu FB Gabinety Partnerskie  (www.facebook.com/gabinetypartnerskie). Prowadzi je doświadczony trener biznesu - Anna Kaczyńska.

Akademia Komunikacji udostępnia wskazówki z zakresu umiejętności miękkich, dotyczących między innymi komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej. To bardzo przydatne informacje w codziennej pracy z pacjentem. Już niebawem dostępne będą treści związane z efektywnym  zarządzaniem gabinetem stomatologicznym oraz praktyczne porady z obszaru działań marketingowych placówek medycznych.  Nie zabraknie także mini-wykładów dedykowanych rozwojowi osobistemu oraz efektywnemu zarządzaniu czasem. 

„Równolegle  pracujemy nad warsztatami adresowanymi specjalnie do higienistek  i asystentek stomatologicznych. Pokażemy w nich jak tworzyć funkcjonalne standardy obsługi pacjenta w gabinecie.”  informuje Anna Kaczyńska, trenerka Akademii Komunikacji.

Akademia Komunikacji została powołana przez ekspertów Instytutu Blend-a-Med OralB, którzy od lat propagują sprawdzone metody dotyczące profilaktyki stomatologicznej oraz efektywnego zarządzania gabinetami dentystycznymi. Twórcy Akademii są otwarci na sugestię tematów, który byłyby interesujące dla osób aktywnie pracujących z pacjentem stomatologicznym . Można się nimi dzielić na profilu Gabinetów Partnerskich. Zapraszają także do regularnego śledzenia działań Akademii Komunikacji.

Anna Kaczyńska: trenerka biznesu z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klienta, komunikacji, przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu i radzeniu sobie ze stresem. Od 19 lat związana z branżą medyczną, w tym od 12 lat ze stomatologią. Autorka tekstów o tematyce biznesowej do biuletynu Okręgowej Izby Lekarskiej oraz portalu kobietowo.pl.